Menu

Inkoopmedewerker

  • Salaris €2600 - €3030 per maand
  • Industrie Accountancy / Administratief / Handel / In- en verkoop / Productie
  • Opleidingsniveau Hbo
  • Ervaringsniveau Van 0 tot 1 jaar
  • Nijmegen
  • Uitzendbasis
  • Administratief / Secretarieel
  • 24 tot 32 uren per week

Drie redenen waarom deze vacature van Inkoopmedewerker een superbaan is:

  1. Je gaat werken binnen een internationaal team van collega’s.
  2. Je komt binnen in een snel groeiende en moderne organisatie.
  3. Je krijgt zelf ook alle ruimte voor doorontwikkeling.

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Wat je jouw vrienden vertelt

"Ik heb elke dag contact met leveranciers over de hele wereld."

Inkoopmedewerker is een uitdagende, internationaal georiënteerde baan in een dynamische omgeving. Je biedt administratieve ondersteuning en bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het operationele inkoopproces. Je hebt dagelijks contact met binnen- en buitenlandse leveranciers en zorgt ervoor dat de inkooporders worden geplaatst en opgevolgd. Je verzorgt het operationele inkoopproces voor zowel de vestiging in Nederland als in Frankrijk.

Meer lezenMinder lezen

Jouw werkgever

Al 67 jaar produceert onze opdrachtgever kwalitatief hoogwaardige glasproducten. Zij leveren verschillende producten en diensten aan de farmaceutische en cosmetische industrie, ziekenhuizen, laboratoria, elektrotechnische en bouw industrie. Ze zijn internationaal georiënteerd en de klanten bevinden zich dan ook over de hele wereld.

Onze opdrachtgever is een echt familiebedrijf waarbij de tweede generatie van de familie momenteel het bedrijf leidt. Vanuit het hoofdkantoor in Nijmegen wordt de productielocatie in Frankrijk aangestuurd. In deze snel groeiende en moderne organisatie is men dagelijks bezig met innovatie en procesoptimalisatie. Binnen het bedrijf heerst een informele werksfeer. De communicatielijnen zijn kort en de directie staat open voor vernieuwende ideeën.

Meer lezenMinder lezen

Arbeidsvoorwaarden

  • Leuk en internationaal team van collega’s.
  • Een uitdagende, internationaal georiënteerde baan in een dynamische omgeving.
  • Een salaris van €2600 tot €3030 op basis van een 40-urige werkweek.
  • Mogelijkheden voor doorontwikkeling en -leren.

Wie zoeken we?

We zoeken iemand met commercieel inzicht die doel- en resultaatgericht te werk gaat. In deze dienstverlenende functie heb je veel contact met leveranciers. Hiervoor moet je flexibel en communicatief vaardig zijn. Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en beheerst de Nederlandse, Duitse en Engelse taal zowel sprekend als schrijvend. Je hebt kennis van administratieve processen, bent nauwkeurig en cijfermatig goed onderlegd. Voor de inkoopprocessen wordt SAP software gebruikt, enige ervaring hiermee is dus een pré.

Meer lezenMinder lezen

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Onze consultant

Peter Paul Geraeds

Peter Paul Geraeds

Consultant

pp@jobs.pponline.nl

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever
Menu
Sluiten
Contactgegevens

Hogelandseweg 60
6545 AB Nijmegen

Popovstraat 86
8013 RK Zwolle