Menu

Medewerker Orderadministratie & Facturatie

  • Salaris €12 - €14 per uur
  • Industrie Accountancy / Administratief / Handel / In- en verkoop
  • Opleidingsniveau Mbo
  • Ervaringsniveau Van 0 tot 1 jaar / Van 1 tot 2 jaar
  • Nijmegen
  • Uitzendbasis / Uitzendbasis, uitzicht op vaste dienst
  • Administratief / Secretarieel
  • 24 tot 32 uren per week

Drie redenen waarom deze vacature van Medewerker Orderadministratie & Facturatie een superbaan is:

  1. Een functie met veel afwisseling, van facturen naar websitebeheer.
  2. Veel verantwoordelijkheid: jij beheert het hele orderproces.
  3. Mogelijkheden om door te leren en je verder te ontwikkelen.

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Wat je jouw vrienden vertelt

“Geen order is mij te gek!”

Als Medewerker Orderadministratie & Facturatie beheer je het hele klantorder proces van het bedrijf. Je bent het eerste (telefonisch) aanspreekpunt voor de klanten en hebt dan ook dagelijks contact met klanten in het binnen- en buitenland. Van orderregistratie, -bevestiging en -facturatie: jij regelt het allemaal! Dankzij jou ontvangen de klanten hun orders netjes op tijd, want de levertijden houdt je ook netjes bij. Daarnaast draag je zorg voor order- en verkoopanalyses en beheer je ook nog de website: genoeg verantwoordelijkheden dus!

Meer lezenMinder lezen

Jouw werkgever

Al 67 jaar produceert onze opdrachtgever kwalitatief hoogwaardige glasproducten. Zij leveren verschillende producten en diensten aan de farmaceutische en cosmetische industrie, ziekenhuizen, laboratoria, elektrotechnische en bouw industrie. Ze zijn internationaal georiënteerd en de klanten bevinden zich dan ook over de hele wereld.

Onze opdrachtgever is een echt familiebedrijf waarbij de tweede generatie van de familie momenteel het bedrijf leidt. Vanuit het hoofdkantoor in Nijmegen wordt de productielocatie in Frankrijk aangestuurd. In deze snel groeiende en moderne organisatie is men dagelijks bezig met innovatie en procesoptimalisatie. Binnen het bedrijf heerst een informele werksfeer. De communicatielijnen zijn kort en de directie staat altijd open voor vernieuwende ideeën.

Meer lezenMinder lezen

Arbeidsvoorwaarden

  • Een uitdagende, internationaal georiënteerde baan in een dynamische omgeving
  • (dagelijks contact met binnenlandse en buitenlandse klanten.)
  • Leuk en internationaal team van collega’s.
  • Een marktconform salaris, op basis van opleiding, ervaring en leeftijd.
  • Mogelijkheden om door te leren en je verder te ontwikkelen.

Wie zoeken we?

Als aanspreekpunt voor de klanten moet je natuurlijk sociaal en communicatief vaardig  zijn. Daarbij hoort een goede beheersing van de Nederlands en Engelse taal, in woord en geschrift. Een woordje Duits is ook altijd handig! We zoeken iemand met commercieel inzicht die doel- en resultaat gericht te werk gaat. Heb je kennis van administratieve processen? Top! Je gaat werken met SAP en verschillende Microsoft Office software, zoals Excel, Power Point en Word.

Meer lezenMinder lezen

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Onze consultant

Peter Paul Geraeds

Peter Paul Geraeds

Consultant

pp@jobs.pponline.nl

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever
Menu
Sluiten
Contactgegevens

Hogelandseweg 60
6545 AB Nijmegen

Popovstraat 86
8013 RK Zwolle