Menu

Deze vacature is vervuld.

Je kunt er helaas niet meer op reageren.

Officemanager (24 uur p.w.)

  • Salaris €2500 - €3500 per maand
  • Industrie Gezondheidszorg / Welzijn
  • Opleidingsniveau Mbo
  • Ervaringsniveau Van 5 tot 10 jaar
  • Nijmegen
  • Werving & Selectie
  • Administratief / Secretarieel
  • 24 uren per week

Drie redenen waarom deze vacature jouw gedroomde baan is:

  1. Als Office manager krijg je alle ruimte om proactief en zelfstandig het werk in te richten.
  2. Het betreft een vaste baan met ontwikkelperspectief.
  3. Je bent de organisatorische spil binnen een dynamische organisatie.

Wat je jouw vrienden vertelt

“Je bent de spin in het web. De administratieve duizendpoot.. De kip met een kop. Het schaap met de vijf poten. Geef het beestje een naam. Dit is de leukste en meest veelzijdige baan.”

 In deze veelzijdige baan kun je veel van jouw organisatorische kwaliteiten aanspreken. Als officemanager zorg je ervoor dat de administratie, voor alle disciplines, er strak uitziet.

In grote lijnen ziet dat er als volgt uit:

  • voer je het medisch secretariaat;
  • ondersteun je de directie en de overige professionals (agendabeheer, notulen, kantoorbezetting);
  • ben je verantwoordelijk voor het verzuim- en CRM systeem;
  • je bent de facilitair manager;
  • voor een grote klant ben je het eerste aanspreekpunt, zeg de commerciële binnendienst.

Er wordt dus aardig wat van je gevraagd. Je moet dagelijks de goede keuzes maken en prioriteiten weten te stellen. Daarom ben je gelukkig stressbestendig en sta je stevig in je schoenen. Je kunt goed zelfstandig werken maar gelukkig sta je er niet alleen voor. Sterker nog je zoekt de samenwerking op met collega’s. En, waar nodig weet je de verschillende collega’s aan elkaar te verbinden opdat interne processen beter verlopen.

Veel van de administratieve processen zijn al opgetuigd. Maar jij, met je positief kritische werkhouding, weet de boel slimmer en efficiënter in te richten.

Door jouw enthousiasme en opgeruimde werkhouding weet bij zowel de klant als je werkgever een mooie glimlach op het gezicht te toveren.

Meer lezenMinder lezen

Jouw werkgever

Met hun pragmatische en persoonlijke aanpak onderscheidt onze opdrachtgever zich al 11 jaar als Arbodienstverlener ten opzichte van het gros van hun concurrenten.  Zij bundelen ruime ervaring op het gebied van HR, sociale zekerheid en bedrijfskunde met arbeidsgeneeskunde.

De organisatie bestaat uit een vaste kern van professionals uit alle disciplines van het speelveld (verzuim- en re-integratiebegeleiding, casemanagement, arbeidsdeskundig advies, mediation, RI&E, PAGO/PMO en A&O).

Meer lezenMinder lezen

Arbeidsvoorwaarden

  • Salaris tussen de € 2500,00 en € 3500,00 per maand bij 40 uur
  • 8% vakantiegeld
  • Een goede pensioenregeling
  • 25 vrije dagen
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

Wie zoeken we?

  • Je hebt een MBO plus werk- en denk niveau;
  • Je hebt een aantal jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • Communicatief sterk in woord en geschrift, zowel Nederlands als Engels
  • Met je vlotte pen weet beantwoord je makkelijk de mailtjes van klanten en andere relaties.
  • Je bent ondernemend en zelfstartend.
Meer lezenMinder lezen
Menu
Sluiten
Contactgegevens

Hogelandseweg 60
6545 AB Nijmegen