Menu

Officemanager

  • Salaris €2500 - €3200 per maand
  • Industrie Accountancy / Administratief / Handel / In- en verkoop / Techniek
  • Opleidingsniveau Mbo
  • Ervaringsniveau Van 5 tot 10 jaar
  • Nijmegen
  • Uitzendbasis / Werving & Selectie
  • Administratief / Secretarieel
  • 38 tot 40 uren per week

Drie redenen waarom deze vacature van Medewerker Binnendienst een superbaan is:

  1. Je hebt een zelfstandige "spin in het web"- functie met mooie ontwikkelingsmogelijkheden.
  2. Zekerheid. Je treedt in vaste dienst.
  3. Een van leukste werkgevers van Nijmegen.

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Wat je jouw vrienden vertelt

“Ik zorg ervoor dat het hele orderproces op rolletjes verloopt!”

In deze veelzijdige baan kun je veel van je office managementkwaliteiten aanspreken. Als medewerker binnendienst zorg je ervoor dat de administratie er strak uitziet. Met jouw commerciële skills weet je elk telefoontje van klanten op waarde te schatten. Door je affiniteit met techniek heb je de werkzaamheden snel onder de knie. Vanuit je proactieve houding speel je soepel in op vragen van leveranciers en klanten. Met je positief kritische werkhouding, weet je de boel slimmer en efficiënter in te richten. Door je enthousiasme en opgeruimde werkhouding weet je bij zowel de klant als je werkgever een mooie glimlach op het gezicht te toveren. In deze functie kom je samen met 4 collega’s op het bedrijfsbureau te werken, wat zich bezighoudt met inkoop, verkoop, werkvoorbereiding en planning.

Werkzaamheden

  • De binnenkomende offerteaanvragen en orders worden door jou in ons ERP-systeem ingevoerd of aangepast.
  • Als binnendienstmedewerker ben je verantwoordelijk voor het bevestigen van orders richting de klant en het op de hoogte houden van de status van de order.
  • Je verzorgt kleine bestellingen en externe bewerkingen.
  • Je verwerkt en controleert inkoopfacturen en maakt verkoopfacturen, je verzorgt het debiteurenbeheer.
  • Je regelt de planning en transport voor verzendingen.
  • Personeelsadministratie: registratie van overuren, snipperdagen, verlof, ziekte etc.
  • Verder ondersteun jij jouw afdeling door middel van het verrichten van algemene werkzaamheden.
Meer lezenMinder lezen

Jouw werkgever

Jouw aanstaande werkgever is een familiebedrijf dat al 55 jaar werkzaam is in de techniek. Twee broers hebben zo’n vijftien jaar geleden de succesvolle onderneming van hun vader overgenomen. Met uitbreiding van het bedrijf in zowel personeel als met de bouw van een nieuwe productiehal hebben de broers het succes van het bedrijf voortgezet. Met een unieke service-gerichte aanpak en innovatieve industriële concepten is dit technisch bedrijf klaar voor de toekomst.

Meer lezenMinder lezen

Arbeidsvoorwaarden

  • Een 38- to 40-urige werkweek met een marktconform salaris tussen de €2500 en de €3200 bruto per maand
  • Een vaste aanstelling binnen een financieel solide organisatie
  • Een informele werksfeer met leuke en vakbekwame collega’s
  • Ruimte voor eigen ideeën en initiatieven

Wie zoeken we?

  • Voor deze functie zoeken we een proactief persoon die kennis heeft van verschillende administratieve programma’s. Zo vragen we (enige jaren) ervaring in het werken met een ERP-systeem, Microsoft Office en een boekhoudprogramma zoals Exact. Verder beschik je minimaal over MBO 4 werk- en denkniveau en beheers je de Nederlandse en Engelse taal zowel sprekend als schrijvend. Als je een woordje Duits spreekt is dat fijn!


Meer lezenMinder lezen

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Onze consultant

Peter Paul Geraeds

Peter Paul Geraeds

Consultant

pp@jobs.pponline.nl

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever
Menu
Sluiten
Contactgegevens

Hogelandseweg 60
6545 AB Nijmegen

Popovstraat 86
8013 RK Zwolle