Menu

Officemanager met HRM ervaring

  • Salaris €3500 - €5000 per maand
  • Industrie Accountancy / Administratief / Techniek / Uitzend / Detacheren / HR
  • Opleidingsniveau Hbo
  • Ervaringsniveau Van 2 tot 5 jaar
  • Arnhem
  • Werving & Selectie
  • Administratief / Secretarieel
  • 4000 uren per week

Drie redenen waarom deze vacature van Officemanager een superbaan is:

  1. Je krijgt alle ruimte om zelfstandig jouw baan in te richten doordat je de eerste werknemer zult zijn (lees: ondernemer in loondienst). Het betreft hier een logistieke hub van een grote Chinese onderneming.
  2. Het betreft een vaste baan met een mooi ontwikkelperspectief.
  3. Jij bent de organisatorische spil binnen een internationale, dynamische organisatie.

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Wat je jouw vrienden vertelt

“Je bent het schaap met de vijf poten. Je bent de spin in het web. De administratieve duizendpoot . Geef het beestje een naam. In deze functie wordt er een beroep op jouw people manager en ondernemerschapscompetenties gedaan.”

 In eerste instantie ben je verantwoordelijk voor de opzet van een nieuwe vestiging van een Chinees E-bike bedrijf in Arnhem. Als kwartiermaker start je met de werving van personeel. Je maakt afspraken voor sollicitaties, onderhoudt de talentpool en vacatures en geeft input en advies voor het rekruteringsplan van het bedrijf. Je werkt hierbij nauw samen met de HRM directeur in Hongarije en de manager Europa.

Je beheert de dagelijkse kantooradministratie, de receptie, en zorgt ervoor dat het kantoor werkt volgens de Nederlandse wet- en regelgeving. Je houdt al veel ballen in de lucht, en neemt er gerust nog eentje bij.  Van printpapier tot planten, jij zorgt ervoor dat de leveranciers weten wanneer iets nodig is.

Uiteindelijk krijg je het voor elkaar om goede medewerkers te selecteren en hen blijvend te inspireren om een optimale prestatie neer te zetten. Mensen werken graag voor jou. Daarbij zorg je ervoor dat de salarisadministratie goed is georganiseerd en dat het bedrijf

Je hebt oog voor talent en stimuleert ontwikkeling. Probleemgevallen kunnen bij jou rekenen op een strakke maar faire aanpak. Naast een talentvolle people manager ben je ook sterk gericht op kostenbeheersing en optimalisatie van de interne processen. Daarnaast is quality assurance is voor jou zeker geen papieren tijger.

Kortom: eigenlijk ben je een HRM- manager, Officemanager en Bedrijfsleider in één.

Een ondernemer in loondienst.

Meer lezenMinder lezen

Jouw werkgever

Onze opdrachtgever heeft meer dan 20 jaar ervaring in het ontwikkelen van e-bike systemen. Het richt zich op het continu upgraden van aandrijfsystemen en onderdelen, inclusief middenmotor, naafmotor, controller, sensor, HMI etc. Met het hoofdkantoor en  twee productiecenters in China en  service centers in Frankrijk, Italië én Hongarije, is het een toonaangevende leverancier in de e-bike industrie. Voor fietsfabrikanten en -fanaten. Er staat meer uitbreiding in Europa op de planning, met als eerste de nieuwe vestiging in Nederland (Arnhem).

Meer lezenMinder lezen

Arbeidsvoorwaarden

  • Salarisindicatie: € 3500 - € 5000
  • Als kwartiermaker richt je de organisatie in. 😊

Wie zoeken we?

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding bedrijfskunde, HRM of een vergelijkbare richting.
  • Je bent een creatieve, initiatiefrijke, ondernemende en energieke persoonlijkheid met uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Je bent resultaatgericht en gefocust op innovatie. Je hebt minimaal 2 jaar relevante HR ervaring in Nederland. Daar heb je goede kennis van de lokale arbeidsmarkt opgedaan.
  • Je gaat werken voor een internationaal bedrijf. Goede beheersing van de Engelse taal is daarom vanzelfsprekend een must. Waarom we deze vacature dan in het Nederlands schrijven? Omdat je wel in Nederland moet wonen, met daarbij de voorkeur dat Nederlands je moedertaal is.
Meer lezenMinder lezen

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Onze consultant

Peter Paul Geraeds

Peter Paul Geraeds

Consultant

pp@jobs.pponline.nl

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever
Menu
Sluiten
Contactgegevens

Hogelandseweg 60
6545 AB Nijmegen