Menu

Secretaresse (16 uur per week)

  • Salaris €2500 - €3500 per maand
  • Industrie Industrie / Accountancy / Administratief
  • Opleidingsniveau Mbo
  • Ervaringsniveau Van 1 tot 2 jaar / Van 2 tot 5 jaar / Van 5 tot 10 jaar
  • Weurt
  • Uitzendbasis / Werving & Selectie
  • Administratief / Secretarieel
  • 16 uren per week

Drie redenen waarom deze vacature jouw gedroomde gaat worden:

  1. In deze functie krijg je alle ruimte om proactief en zelfstandig het werk in te richten.
  2. Het betreft een vaste baan met ontwikkelperspectief.
  3. Je bent de communicatieve spil binnen een dynamische organisatie.

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Wat je jouw vrienden vertelt

“Je bent de spin in het web. De administratieve duizendpoot. De kip met een kop. Het schaap met de vijf poten. Geef het beestje een naam. Dit is de leukste en meest veelzijdige baan.

In deze veelzijdige baan kun je veel van jouw administratieve en organisatorische kwaliteiten aanspreken.

Als secretaresse zorg je ervoor dat de administratie, voor alle disciplines, er strak uitziet. Er wordt dus aardig wat van je gevraagd. Je moet dagelijks de goede keuzes maken en prioriteiten weten te stellen. Daarom ben je gelukkig stressbestendig en sta je stevig in je schoenen. Je kunt goed zelfstandig werken maar gelukkig sta je er niet alleen voor. Sterker nog je zoekt de samenwerking op met collega’s. En, waar nodig weet je de verschillende collega’s aan elkaar te verbinden opdat interne processen beter verlopen.

Wat zijn de werkzaamheden?

  • Algemene postverzorging: registreren, verspreiden en rappelleren van binnengekomen stukken en uitgaande post.
  • Telefoon aannemen, doorverwijzen, verstrekken van algemene informatie.
  • Receptiefunctie, ontvangen van gasten, algemene informatie verstrekken, doorverwijzen.
  • Agenda- en afsprakenbeheer van de bedrijfsleiding en stafmedewerkers.
  • Verzorgen van algemene correspondentie, uitwerken van verslagen.
  • Bijhouden van onze social media.
  • Voorkomende administratieve werkzaamheden, archivering, voorraadbeheer en kopieerwerkzaamheden.
Meer lezenMinder lezen

Jouw werkgever

Onze opdrachtgever een publiek/privaat georganiseerd bedrijf en is werkzaam in een nationaal en internationaal kader in het bijzonder voor de regio Nijmegen. De komende jaren staan in het teken van de transitie van het bedrijf richting circulariteit en productie van duurzame energie.

Meer lezenMinder lezen

Arbeidsvoorwaarden

Met zo’n 110 medewerkers heeft onze opdrachtgever een sociale werkomgeving gecreëerd waarbij samenwerken belangrijk is. Ze investeren in hun medewerkers en hebben goede primaire en secondaire arbeidsvoorwaarden.

Wie zoeken we?

  • Secretariële opleiding  of hiervoor lerend.
  • Kennis van het MS office-pakket.
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal; kennis van Duits en/of Engels is een pré.
  • Goede contactuele vaardigheden, accuratesse en stressbestendigheid.
  • Beschikbaar op de maandag en de vrijdag en bereid in te vallen als collega’s afwezig zijn door vakantie of ziekte.
  • Je werkt op de maandag en vrijdag


Meer lezenMinder lezen

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Onze consultant

Peter Paul Geraeds

Peter Paul Geraeds

Consultant

pp@jobs.pponline.nl

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever
Menu
Sluiten
Contactgegevens

Hogelandseweg 60
6545 AB Nijmegen