Menu
  • Commercieel
  • Medewerker binnendienst / Orderdeskmedewerker in Nijmegen

Medewerker binnendienst / Orderdeskmedewerker

  • Salaris €2500 - €3200 per maand
  • Industrie Accountancy / Administratief / Handel / In- en verkoop / Techniek
  • Opleidingsniveau Mbo
  • Ervaringsniveau Van 5 tot 10 jaar
  • Nijmegen
  • Uitzendbasis / Werving & Selectie
  • Commercieel
  • 38 tot 40 uren per week

Drie redenen waarom deze vacature van Medewerker Binnendienst / Orderdesk een superbaan is: 

  1. Je hebt een zelfstandige "spin in het web"- functie met mooie ontwikkelingsmogelijkheden.
  2. Zekerheid. Je treedt in vaste dienst.
  3. Een van leukste werkgevers van Nijmegen.

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Wat je jouw vrienden vertelt

"Ik zorg ervoor dat het gehele commerciële binnendienst proces, van eerste telefonische klantcontact en het opstellen van offertes tot aan het transport van de producten, soepel verloopt."

In deze veelzijdige baan kun je veel van je kwaliteiten aanspreken. Als officemanager zorg je ervoor dat de administratie er strak uitziet.  Met jouw commerciële skills weet je elk telefoontje van klanten op waarde te schatten. Door je affiniteit met techniek heb je de werkzaamheden snel onder de knie. Vanuit je proactieve houding speel je soepel in op vragen van leveranciers en klanten. Met je positief kritische werkhouding, weet je de boel slimmer en efficiënter in te richten. Door je enthousiasme en opgeruimde werkhouding weet je bij zowel de klant als je werkgever een mooie glimlach op het gezicht te toveren. In deze functie kom je samen met 4 collega’s op het bedrijfsbureau te werken, wat zich bezighoudt met inkoop, verkoop, werkvoorbereiding en planning.

Werkzaamheden

  • De binnenkomende offerteaanvragen en orders worden door jou in ons ERP-systeem ingevoerd of aangepast.
  • Als binnendienstmedewerker ben je verantwoordelijk voor het bevestigen van orders richting de klant en het op de hoogte houden van de status van de order.
  • Je verzorgt kleine bestellingen en externe bewerkingen.
  • Je verwerkt en controleert inkoopfacturen en maakt verkoopfacturen, je verzorgt het debiteurenbeheer.
  • Je regelt de planning en transport voor verzendingen.
  • Personeelsadministratie: registratie van overuren, snipperdagen, verlof, ziekte etc.
  • Verder ondersteun jij jouw afdeling door middel van het verrichten van algemene werkzaamheden.



Meer lezenMinder lezen

Jouw werkgever

Jouw aanstaande werkgever is al 55 jaar een echt familiebedrijf in de techniek, twee broers hebben zo’n 15 jaar geleden de succesvolle onderneming hun vader overgenomen. Met  uitbreiding van het bedrijf zowel in personeel als met de bouw van een nieuwe productiehal hebben de broers bewezen het succes voort te kunnen zetten.

Met een unieke service gerichte aanpak en innovatieve industriële concepten is dit technisch bedrijf klaar voor de toekomst.


Meer lezenMinder lezen

Arbeidsvoorwaarden

Onze opdrachtgever biedt een uitdagende, afwisselende en zelfstandige functie binnen een professionele, financieel solide organisatie met korte lijnen. Er is een informele werksfeer, met leuke en vakbekwame collega’s. Binnen de organisatie is er ruimte voor eigen ideeën en initiatieven. Daarnaast biedt de opdrachtgever een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden.

Wie zoeken we?

  • Je beschikt minimaal over MBO 4 werk- en denkniveau.
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers je in woord en schrift. Duits is een pré.
  • Je hebt ervaring in het werken met een ERP-systeem en met Microsoft Office.
  • Je hebt ervaring met een boekhoudprogramma, bijvoorbeeld Exact.
  • Affiniteit met techniek is een pré.
  • Enige jaren ervaring (5 jaar) in een vergelijkbare functie.
Meer lezenMinder lezen

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever

Onze consultant

Peter Paul Geraeds

Peter Paul Geraeds

Consultant

pp@jobs.pponline.nl

Solliciteren?

  1. Neem contact op via 024-3245455 of solliciteer via de sollicitatiebutton
  2. We bellen eerst met je en plannen vervolgens een kennismakingsgesprek (mogelijk een videocall)
  3. Daarna volgt een gesprek bij de opdrachtgever
Menu
Sluiten
Contactgegevens

Hogelandseweg 60
6545 AB Nijmegen

Popovstraat 86
8013 RK Zwolle